סיכום שנה- רשימת המשאלות

סיכום שנה ראשונה

כמה מדהים זה להסתכל אחורה על השנה ולראות שהצלחת להגשים את רוב מה שרצית ווואו, איזו שנה מטורפת הייתה! אז רגע לפני הרשימה לשנה הבאה, חשוב לי להסתכל אחורה רגע, לפוסט של רשימת החלומות שעשיתי עם פתיחת הבלוג הזה. 10 דברים שרציתי להספיק לעשות השנה ושנכתבו ב21/9/14.

1. להקים בלוג (אם את קוראת את זה כנראה שזה קרה) ולתחזק אותו (החלק המאתגר באמת)- וי

לראייה, אתן קוראות את זה. למדתי כל כך הרבה בשנה החולפת בזכות הבלוג הזה. והלמידה העיקרית שלי היא, שמילים משנות. כשאני כותבת משהו מדוייק, אני לא יכולה לחזות את זה. לפעמים אני מתאכזבת שזה לא קורה. אבל כשטקסט שלי מצליח לגעת באנשים. כשטקסט שתרגמתי הופך להיות ויראלי ומשנה תודעה. קטונתי. זה כל כך מרגש. לראייה: סיכום של צפיות ומבקרים בבלוג שלי בשנה החולפת- מעל 200,000 מבקרותים! תודה לכל מי שנכנסו וקראו וממשיכים לעקוב. כיף אתכןם 🙂

סיכום שנה ראשונה

2. להפיק אירוע רשמי של TED בארץ. עוד לא קרה. אמנם, הפקתי ערב בסגנון TED עם נשים שמובילות שינוי (ממליצה לכן לראות את הסרטונים בפוסט הזה) אבל מבחינתי זה לא יהיה מושלם, עד שזה לא יהיה בסטנדרט של TED. מה שנותן לי להמשיך לשאוף.

3. להיות חלק מהתארגנות נשית לטובת מטרות שאני מזדהה איתן. הייתי פעילה קצת עם 'נשים עושות שלום' (ממליצה לכולם להכיר- תנועה א-פוליטית סופר חשוב ונשית), אני חלק ממעגל נשים מקסים. אבל אני מרגישה שעדיין יש הרבה מה לעשות ולפעול.

4. ללמוד ערבית מדוברת בכיף. למדתי בג'סר א-זרקא קורס ערבית למתחילים ואני אמורה להתחיל להתנדב שם בתקווה שזה יסייע לי לשפר את השפה.

5. לחתן זוג– לא בהכרח לנהל את הטקס, אבל ללוות אותם בהכנות ולצקת תוכן ומשמעות לברית המקודשת הזאת. לא קרה עדיין. מקווה מאוד שבשנה הקרובה יצליח.

6. לפרגן לעצמי בסדנת כתיבה- השתתפתי בסדנת סופשבוע של גבי ניצן מתנת האיש שלי ליום הולדת. היה מקסים ומעורר. הייתי שמחה לעוד.

7. להרים תערוכת צילום בנושא נשים- היה קול קורא, הייתה אפילו ישיבה ראשונה עם נשים שוות, צלמות. אבל זה פשוט לא קרה. אני צריכה להעיז ולעשות את זה.

8. למצוא את הסדר שבתוכי ולהצליח להיות יותר מסודרת- חל שיפור, אבל הדרך עוד ארוכה!

9. לקנות דירה להשקעה. קנינו בית ואנחנו גרים בו! בפרדס חנה היפה. מי היה מאמין? בית משלנו, עם משכנתא והכל… לא יאומן.

10. לרקוד שוב, בבית, בחוץ, בחוג או פרי סטייל, לתת לגוף לחגוג בלי סיבה מיוחדת. עדיין לא עושה את זה מספיק. אבל עכשיו שדריה כבר בגיל לרקוד, אז זה כן קורה יותר…

לסיכום:

5 מהצ'קליסט סומן וי

4 מהצ'קליסט היתה עשייה, גם אם לא במאה אחוז מה שרציתי…

1 אני צריכה להזיז כי תקוע.

אבל הסיכום האמיתי- הייתה לי שנה מדהימה! תודה על כל רגע 🙂

החיים, גם אם מורכבים, הם נפלאים!

הצטרפי לניוזלטר של אישווה

אהבת את הפוסט? מוזמנת לשתף

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

2 תגובות

  1. ערבונת אכן רשימה מרשימה! החלק החשוב בה שאת חולמת!!! אני מכירה לא מעט אנשים שיוצאים לחופשי מעבודתם ונבהלים… כשאני ממליצה להם לפתוח מחברת חלומות ולרשום את כל מה שהם חולמים לעשות בחיים הם אומרים לי אנחנו לא חולמים לא בלילה ולא ביום… וזה עצוב! אז ילדתי שלי תחלמי ותגשימי ותמשיכי לעשות טוב לעצמך ולעולמנו

  2. 200 א' מרשים לאללה
    רק 62 לייקים בגלל הצורך לשים את הפרטים שלך
    נסי לעקוף את זה איךשהו
    נשיקות ילדה שלי
    מה שלום האיש שלך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *